środa, 18 lipca 2012

Prolog


Prolog
No tak…Jestem już pełnoletnia. Przyszedł czas żeby wyjechać do Wielkiej Brytanii. Razem z rodzicami zbierałam na ten wyjazd od dawna… dokładnie od mojego 15 roku życia. Starczy mi na jakieś mieszkanie i umeblowanie go jakoś po ludzku. Później znajdę sobie prace żeby nie obciążać rodziców. Chce się usamodzielnić. Przez tyle lat opiekowali się mną… Zawsze mi pomagali i wspierali w trudnych chwilach. Teraz w końcu dam im ode mnie odpocząć.  Już nie wytrzymuję w tej Polsce… To nie jest miejsce dla mnie. Chce zobaczyć jak żyją ludzie w Anglii. Przy okazji może spotkam ‘tego jedynego’ ? Zobaczymy jak to wszystko się potoczy. Jak na razie chce się już wylecieć z Warszawy i znaleźć się w Londynie… mam nadzieje że będę tam szczęśliwa i zostanę na dłużej…

1 komentarz:

  1. Super! Już nie mogę się doczekać rozdziału!
    Dodaj zakładkę "obserwatorzy" :D

    OdpowiedzUsuń